ÉRTÉKELÉS

Mentes Rebeka: Nagyon hamar eltelt ez a két nap, de nagyon jól éreztem magam. Nagyon örülök, hogy lehetőségünk volt elutazni Budapestre és ilyen fontos helyeket meglátogatni. Mindannyian közelebb kerültünk a spanyol nyelvhez, ezenkívül rengeteg újat tanultunk róla. Számomra a legjobb része a projektnapoknak a Cervantes Intézetbe és a Nagykövetségre való látogatás volt. Remélem máskor is lesz lehetőségünk hasonló programokban részt venni! 

Értékelés

Nagyon jól telt a budapesti utazás, szerintem mindenki jól érezte magát, színvonals programokon vehettünk részt. Örülök, hogy ezt a csoportot választottam, mert így az osztálytársaimmal tölthettem ezt a napot. 

Kovácsics Virág

Kővári Patrícia

Így utólag is örülök, hogy ezt a csoportot választottam mert betekintést nyerhettünk Budapest úgymond spanyol oldalába, és megismerkedhettünk nálunk élő spanyol anyanyelvű emberekkel. Nekem legjobban a Zeneakadémia tetszett, egyrészt azért, mert szeretem a klasszikus zenét, másrészt mert maga az épület is gyönyörű volt. Valamint, szerintem mindenki jól érezte magát, és ez a projektnapok lényege.

Nem bántam meg utólag sem, hogy csatlakoztam ehhez a csoporthoz. Mindenki nagyon jól érezte magát és még egy kicsit közelebb kerültünk a spanyol nyelvhez. Az idő sajnos ellenünk fordult, de a jókedvünket nem tudta elrontani.

Bús Benedek

Örülök, hogy ezt a csapatot választottam, nagyon jól éreztem magam. A programok szerintem nagyon jók voltak, a Nagykövetségra való látogatás is tetszett. Remélem lesz még lehetőségünk ezekre a helyekre ellátogatni egyszer. Az csoportunk ez által talán még jobban öszzekovácsolódott.

Magyar Beatrix

Nagyon tetszett az idelyi témahét. Sokat bővült a nyelvtudásunk, emellett még Budapestet is jobban megismertük. A programok érdekesek és hasznosak voltak. Szerintem az első nap után mindenki elfáradt, mert csak este érünk haza, de megérte. Remélem jövőre is hasonló témák lesznek.

Bruder Andor

Csodás volt mind a két nap, remek programokon vehettünk részt, rengeteget tanultunk rendhagyó módon. A szervezés is kiváló  volt. Remélem jövőre is ilyen színvonalas lesz a témahét.

Selmeczi Bence

 

 

 

 

 

Kovács Réka

Számomra nagyon érdekes volt mind a két nap, hiszen remek programokat szerveztek nekünk, amelyek nem csak hasznosak, de érdekesek is voltak. A társaság nagyon jó volt, és véleményem szerint mindenki önmagához képest aktívan részt vett a programokban.